Kancelářské služby společnosti Dussmann
Recepce a kancelářská podpora
Personál recepce rozhoduje o prvním dojmu, který vaše zařízení udělá. Příjemná a kompetentní recepce působí pozitivním dojmem nejen na vaše klienty a hosty, ale také na vaše zaměstnance - je výrazem firemní kultury den za dnem.
Můžeme také převzít mnoho drobných, ale nezbytných prací nutných v administrativě, jako je objednávání kancelářských materiálů, přijímání a předávání telefonních hovorů, nemluvě o koordinaci pošty. Umožníme vašim specialistům soustředit se na to, co umí nejlépe - na vaši hlavní činnost.
Zavolejte nám a zjistěte, jak mohou kancelářské služby zefektivnit váš každodenní provoz kanceláře, snížit náklady a v konečném důsledku jej i trochu usnadnit.
Přehled našich služeb
- přijetí návštěvníků
- Správa průkazů totožnosti
- uchovávání klíčů a dokumentace
- telefonní služby/služby call centra
Dussmann Facility Management
Mnohem víc než jen úklid budov
Společnost Dussmann je známá svou širokou nabídkou úklidových služeb. Kromě toho nabízíme i celou řadu různých služeb v oblasti facility managementu - od různých bezpečnostních služeb až po zřízení nabíjecí infrastruktury pro vozový park elektromobilů. Ve spolupráci s našimi zákazníky vytváříme řešení služeb na míru.